luni, 7 decembrie 2009

One-man army.

Nu am nicio nationalitate. Sunt propriul meu imperiu! Invadez diferite tari, in prezent sunt sub acoperire, gen, in Romania. Tara mea poarta numele meu. Celulele mele sunt organizate in tesuturi conduse de P.S., sau partidul subconstient.

Practic sunt o comunitate. Sunt o alianta/uniune intre mama si tata. Ca un fel de U.E. sau S.U.A doar ca ele, nu vor ajunge niciodata la acest grad de perfectiune. Sunt ying si yang, sunt propria`mi caldura. Propria sursa de energie. Merg oriunde, fac ce vreau, ma impun unde vreau eu. Pentru ca sunt o natiune!

S-ar zice ca sunt si darnic. Eu de fapt fiind foarte egoist. Doar ca, am un bun ministru de externe! Cunoscandu`mi interesele, le vad si pe ale altora, actionand in consecinta. D`min' poa sa fie orisicine presedinte, ca mi-e sase de cine va conduce!

Un comentariu:

  1. "doar ca ele, nu vor ajunge niciodata la acest grad de perfectiune":)) asta da modestie! B-)
    Lenea e perechea ta de uniune intre "le" si "ne" si articulata cu artiholul hotarat A!
    soul mates!:x
    :))

    RăspundețiȘtergere