joi, 26 noiembrie 2009

Biletul de Adio nr. 12341

M-am aruncat pe geamu` din camera mica, am incercat sa sar direct in cap... Nu stiu cum am aterizat, aranjati-ma voi cumva sa par trist :( Si apropo Chiar am fost trist... nu stiu de ce am facut-o, sper doar sa ma considerati foarte trist si inteligent. Inteligent pentru ca doar oamenii inteligenti sunt tristi!!! :(  Nu Emo... emo sunt prea comuni, deci prosti. Eu nu-s, eu`s doar un geniu neinteles... caruia ii place sa puna puncte... dupa fiecare enunt, astfel sa par si mai inteligent... Deoarece consider, ca punctele dupa fiecare enunt... denota o nota de apartenenta a unei gandiri profunde si adanci! <- chiar am vrut sa evidentiez, accentuat acest lucru! <- si inca odata din nou!

Acuma chiar ca o fac! Zi`i lu tata sa-i pare rau ca mi-a stins calcu` si astfel m-a impins la moarte!

Si pe ea o Iubesc inca...Te iubesc Guritza, pentru eternitate!!!(desi...cred ca tu, o sa te lauzi cu chestia asta si o sa ti-o iei si mai tare in cap)Stie ea cine. Sper sa planga mult la mine la inmormantare... De fapt, sper sa planga, toate fetele din oras, la mine la inmormantare... Si sa se vaite toate, cum am venit pe pizda si m-am dus pe pula...

Sper sa ploaie la mine la inmormantare , ca sa fie totul si mai lacrimogen :(
Trebuie sa ploaie, macar o data sa aiba dreptate la meteo!

Sa-i  zici la vecinu de la 2 ca l-as fii urat pana la moarte si nu l`as mai fii salutat niciodata pentru faza aia, de mi-a atras atentia ca sa nu pun piatra la usa ca se strica... Daca  as mai fii trait in urmatoarele zile ii spargeam geamurile la masina, le-as fii spart si acuma doar ca e masina in garaj, futui neamu lui de ochelarist!

Sper ca profesoara de mate sa se invete minte sa nu dea note de 2 asa de usor pentru o tema nefacuta cateva saptamani la rand si o bucata de creta in ceafa! Si sa sufere din cauza mea, sa ma vada in fiecare elev de acum inainte! La fel si celelalte profesoare, care credeau ca daca imi dau note mici am sa ma pun pe invatzat. Muie! fraierelor, ati luat tzeapa!!!

Un comentariu:

  1. :)):)) lacrimogen...GEN!
    :)) imi plac . de suspensie
    adica ...
    ...
    ...
    ...
    haha! B-)

    RăspundețiȘtergere