joi, 3 decembrie 2009

Anunt matrimonial.

Baiat, cam 2j de ani(peste 3 luni). Haha. Intzolit bine. Cu masina(alu` tata), cateodata. Fara bani de motorina. gen. Fara bani de curve, deci fidel si la fel de virgin cuminte ca frate-mio(clasa a 6-a, cred). Adica am incercat... da nu avea experienta si nah, e greu. Plus ca ma termin imbrac cam repede... Faza ie ca mi-e frica de boli :-s (m-am temut). Acuma am aflat in cacat ca sansa sa iei SIDA e decat de 10% ca baiat si 2j ca fata... eu credeam ca ie 100% in ambele cazuri. Banuesc ca in ritmu asta eram morti toti, de mult.

Asa deci, unde ramasesem... da deci, de la distanta de minim 5 m. arat ca Juan Miguel in persoana. De mai aproape par ca am trecut printr`un razboi si 16jpe cutremure, da, compensez prin seninatate si un zambet vag :). Am maini lungi, degete lungi, picioare lungi, pantaloni lungi si... curea scurta. Pentru ca nu am burta, mai degraba un six-pack slefuit bine. Idolul meu este... De fapt eu sunt, idolul meu. Am un ego destul de mare pe care trebuie sa-l hranesc cu puicute si derapaje cu masina. Pot fii si serios... doar ca atunci cand ma chinui sa fiu serios 5 minute, s-ar putea sa raman asa cateva ore bune. Ca dupa aceea sa ma prostesc mai ceva ca un copil de gradinita. :)
Multi zic ca sunt ciudat, din cauza ca sunt usor confundabil cu un cocalar, deoarece sunt un mare consumator de arta... atat manele de etnie rroma, cat si electronica ori rock. Am prieteni in toate clasele sociale, de la suflatori in punga sticla - la fabrica de borcane, la studiosi cu 16jpe facultati si tot atatea figuri in cap.
Sunt lenes contemplator din nastere. - nu exista alta scuza mai buna! Deci nu voi lucra in frig si puloaie doar ca sa am ce cheltuii pe dulciuri bautura si tigari. Dorm ziua si stau treaz toata noaptea! Deci iti pot oferii protectie maxima. Mai ceva ca un caine chiuauah, care decat latra. Eu mai si tac. Iar daca suntem atacati de hoti... Pula mea, de la mine nu are ce sa fure hotii! Asa ca aspectu` asta e lamurit.

Fata ideala: Faina ma! da faina, nu asa...  - vreau sa am copcii frumosi! Sa nu lucreze niciodata, de frumosi si intelijenti, ce or sa fie, ca tatal lor, din ceruri... Pentru ca dupa ce am sa am 7 copcii, de ambele sexuri oi sa-mi fac politza de asugirare si m`oi arunca de pe`un bloc. Daca nu o sa-mi fie frica prea tare... Ca sa traieasca iei calumea pe urma mea! :X (asta mi-as dorii si eu de la ai mei).

Sa fie singura la parinti - astfel sunt mai putine sanse sa identifice un trantor din noua generatie, de la frati/surori care au patit`o deja.
Familia ei sa detina vreo 3j si 4 de srl-uri din care jumate` sa fie in mU.E.
Sa ii faca placere sa facem ture, cu bmw-u x6(motorizare biturbo, 5.0 benzina, 514 cai putere ) personal sau alu` taik-so prin oras... eu conducand, desigur. Aaa si sa fie alb, ca sa sare in ochi la dujmani! - amuh nu am dujmani, da o sa am eu dup-aia destui... stiu de pe mine, numa asa ii injur pe ai care conduc masini tari, fara motiv.
O ultima cerintza ar fii sa aibe un cur bun!  Pentru ca sunt un baiat caruia ii plac cururile - tzatze mai putin, nuj dc asta :|
Sa nu fie nici proasta, da nici prea desteapta. Sa fie cuminte, da nici prea cuminte ca ma plictiseste apoi...
Cam atat. Daca se identifica cineva cu Fata mea Ideala... sa-mi trimite mai intai nijte banisori asa simbolic... de la 5 sute ieuro in sus(ca altfel nu prea-mi atragi atentia) in contu din elvetia xXx9876452781630-09981 si un photo la trough.true@gmail.com. Iar apoi va trebui sa astepti sa-ti dau eu urmatorul/arele indiciu/ii.

7 comentarii:

  1. jah jah bless!!! asta e pe departe postul meu preferat!:)):))
    sa ma anunti cand ti-o gasesti.. nu pe aia mica de jos.. :"> ;;):-"
    .......ci pe aia mica-mare de la mijloc in sus:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @grivie: nuj la ce te pReferi, tare`as vrea stii.
    Pana atuncea, te-am pupat :* si pune ieurou` la batae.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mi-e teamă că vei îmbătrâni singur. Şi, deşi te ţi de cioace pe blog, baţi undeva cu toate astea. Nu totul se rezumă la maşini.
    Apropo, bucură-ţi copiii prin prezenţa ta nu prin grosimea portofelului. Căci pot să aibă bani cu carul, degeaba dacă n-au un creier care să îi ajute la gestionarea bancnotelor.
    O seară plăcută.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Terra: Si mie mi-e teama, d-aia si anuntzul. Lojic nu? :-s
    Ce-s acele "Cioace"? :| nu gasesc nici in dex.
    Daca voi sunteti mai cetiti...eu nu`s, asa k formulati ca atare! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt mai citită. Suntem egali.
    "Cioace" este un sinonim popular al "glumelor". Asta pentru că ai avut o abordare mai în glumă, deşi miezul articolului este cât se poate de serios.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mbine draga... m-ai descoperit. Imi spui si mie ce dreq poti sa faci in legatura cu asta?

    RăspundețiȘtergere