vineri, 11 decembrie 2009

Blonde/Proaste de prima mana.

In primu` rand, barbatilor le plac blondele!
Implicit, proastele.

Majoritatea se indragostesc pana peste cap, de niste skitzofrenice, shokate la cap. (and I`m no exception)
Dar, am facut o mica observatie, pe care ma simt obligat sa o precizez. De ce asta?

In primu rand, nu te poti supara pe oamenii prea prosti! Si asta se stie.
Oricat de mare tampenie ar facea, ar zice(mai ales), o ierti usor, te faci ca nu ai bagat de seama... Sau te gandesti "vai ce proasta e, da mai bine nu`i zic de ce, ca apoi o sa fie cu altu' si o sa zica aceeasi tampenie, respectivu o sa-si dea seama cat ie de proasta si o sa o lase(sau nu)".

In al doilea rand, oamenii prosti, respectiv nebuni. Traiesc mai intens, iar viata langa ei pare` mai interesanta.
Plus de asta, in cazul in care ai un ego de hranit. Poti foarte bine sa te dai dastept - chiar daca n-ai dreptate.

Doar ca... unele fete stiu asta. Si se prefac de minune(cred ele) cu texte gen: " destul de copila sa ma prefac ca nu stiu ce vrei si suficient de matura ca sa iti dau ce vrei" gen.

Eu vreau proaste veritabile! Le dibuiesc pe alea care se prefac. Cum? Poi e relativ simplu'...
De exemplu, la o faza de genu'(care e pe bune):
bl: - Da... si el nu-si neglijeste familia.
b: - Neglijeaza. - hmm mai greseste lumea.
bl: - Si ce? Neglijeste nu`i bine?
b: - Gen. - tu vorbesti serios? Daca da, am dat lovitura!
b: - Nu, nu`i corect chiar deloc.
b: - Se zice neglijeaza, draga(proasto`)...
bl: - Lasa ca o intreb pe mama.
(bl stands for: Blonda)

 Alte motive pot fii... Cum ca, barbatilor le este frica de femeile destepte deoarece, acestea din urma:
- Ii pot pune intr-o lumina proasta - prin eclipsare.
- Stiu cate puli, sunt in zona - si cate le merita.
- Ii pot insela, fara ca acestia sa-si dea seama - spre deosebire de proaste care, ori se dau de gol, ori se lauda cu asta la "prietene".

Nuah gata ca prea multe va zic... Si davinetzi prea dashteptzi/te

6 comentarii:

  1. :)):))

    pot sa rad?:-? stai sa am duc sa o intreb pe mama!

    colosal!:X:X:)):))

    care crezi ca e culoarea parului meu?:-? din cap, gen!;;):))

    RăspundețiȘtergere
  2. Culoarea parului nu este relevanta ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut blogul tau. :)

    Interesanta si postarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ma intrebasi pe blogu lu meu ce sfaturi am pentru cei care vor sa bea coca cola si nu isi permit.
    pai am vreo doo sfaturi, de fapt 3

    1.american cola
    2.adria cola
    3.trece-ma in blogroll

    sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca te trec o sa-mi dai de tuate felurile, suc?

    RăspundețiȘtergere