luni, 30 noiembrie 2009

Prieteni si prietenii

S'aud des, chestii gen: "-Tine`ti prietenii aproape, dusmanii si mai aproape".
Sau nu la fel de des, daca traiesti pustietatile din siberia hranindu-te cu mucegai si pietre. Sincer, eu aud tot mai des chestii gen, cum'ca: "-Cum te fut prietenii, nu te fute nime`". Si. Tind sa dau crezare, acestui crez, care este. Adica tot mai des ma fute unu pe la spate, figurat vorbind, - nici figurat nu`mi place cum suna - dar asta este adevarul, izbitor de irefutabil.

Si stau si ma gandesc. Poi cum dracu? De ce nu am futut eu la doamna ma'sa cand am avut ocazia? - si sunt sigur ca i'ar fii placand. Mama muista de copil tembel. Ma gandesc, decat. Nu zic!
Asta e foarte important, sa nu zici prostului pe nume - da in general, ii gasesti un apelativ dragutz, dar prostesc, gen: coco, bebe, boby, ica,  EDY ,bilish, flocea, calu` ori magaru` dupa caz.
Caci daca ii zici pe nume, te trateaza ca pe o instituie, gen: scoala, politie ori alte cele. Cred. Adica nu stiu, nu am incercat niciodata... sincer, mi-e lene.

Dar nu asta era ideea. Ideea era, ce sa faci, sa nu fii futut pe la spate - nu`mi place expresia, cred ca am mai zis asta, am sa inlocuiesc cu un cuvant mai acceptabil "penetrat la caca" de exemplu.

Poti face o gramada de lucruri...
Le poti face o multime de favoruri la randul tau. Cum ar fii: muie cu pula sculata, muie cu pula sculata la tot neamul lui, muie cu pula sculata decat la prietenele lui, muie cu pula sculata decat lui masa - asta este cea mai populara, dar nu si cea mai convingatoare -, muie cu pula sculata, sau nu, iubirii vietzii lui. Ceea din urma fiind cea mai eficienta si totodata preferata mea(despre care o sa vorbesc alta data).

Dar nici asta nu era ideea. Ideea este ca, nu are rost sa ai asa zisi prieteni.
Cunostiinte mai merge, desi chiar si astia pot profita.
In ziua de azi sunt tot mai multe prietenii(profitarii) de: drogati, alcoolisti, curve si hoti.
Multi ar zice ca, cu cat ai mai multe astfel de lucruri in comun si le mai si combini, cu atat mai bine. Da eu zic, ca e un cacat stupid, dar adevarat, care nu ar trebui considerat ca fiind prietenie ci mai degraba parazitism, ori simbioza infecta care te face sa mergi pe apa sambetei... - ca sa continui frumos. Pentru ca chiar este frumos, sa fii un parazit, in astfel de prietenii, mai putin cele de hoti si curve - am eu fobie la curve, cand cresc mare vreau sa devin criminal in serie, de curve.
Si astfel raman alte doua grupuri mari, drogatii si alcoolistii. Imi place sa le combin, deci am de doua ori mai multi prieteni decat un drogat, ori un alcoolic.
Desi e criza, e romania, e cacat pe partea financiara, alcoolistii si droghetzii au tot timpu' bani pentru asa ceva - cred ca sunt in stare sa nu manance o saptamana, decat sa nu bea si/sau sa fumeze chestii. Eu nu ma plang, imi merge bine, ca parazit. Astfel incat, oricat de penetrat la caca tzepuit ai fii, tot nu ai mare lucru de pierdut.

Decat ca si parazit, ai de castigat. Zic eu - eu, care fumez de 8 ani fara sa-mi fii cumparat vreo tigare, par example. Asa ca, keep keepin' it real.

Un clip in tema. Parazitii.


Parazitii
Vezi mai multe video din Muzica

Un comentariu:

  1. deci asta a fost colosala!:
    "izbitor de irefutabil"

    parazitii ruleaza!:x
    20 de tone de bere,
    20 de kile de has,
    20 de mii de motive sa nu le lasi,
    20 de prieteni,
    de 20 de ori mai multi bani,
    20 de femei,
    de 20 de ani!

    cat despre "prieteni" ... nu exista ma sa nu te muste de paru din cur. tre sa le dai o basina buna, si sa vedem dupa aia daca mai incearca. (cu bricheta aprinsa, eventual) trebuiesc batuti, arsi cu tigara pe 98,57% din corp si despielitati!

    RăspundețiȘtergere