duminică, 4 octombrie 2009

Sambata seara...

Sambata seara este cea mai plictisitoare daca: stai la calculator, la tv, la munca, scoala sau chiar nunta de pocaiti,asa cum am avut eu ghi... ocazia de a ma diversifica.

Sincer acum. A fost de cacat. Nu e destul ca nuntile sunt destul de plictisitoare oricum, ei(pocaitii) mai elimina o gramada de chestii de bun augur: fara bautura(desi eu personal aveam o sticla cu palinca deghizata intr-o sticla de plastic izvorul mi... nu fac reclama fara sa fiu platit pentru asta), fara femei bune imbracate sumar(pocaitele de aia sunt pocaite in primul rand, pentru ca sunt foarte urate si nu gasesc alt motiv sa-si acopere moaca cu un batic si sa poarte doua straturi de haine toata vara, sa nu ne bage in boala. ele chiar cred, ca dumnezeu o sa le gaseasca un sot cat de cat, sa le futa si pe ele si sa fie destul de prost, incat sa nu le nici insele...pentru ca trebuie sa fii al dracu de prost, sa te pocaiesti), fara muzica cat de cat dansabila(lalaiala aia gen dumneZeu mi te-a adus in cale iar tu`mi faci zilele amare shailailalala la ei e muzica buna. Multi manelari s-au lansat la pocaiti, de`ar exista dumNezeu...), NU se fute si nu SE FURA MIREASA!?! (ce kkt bolnav a mai inventat si asta? Si eu care credeam k dak tot am platit meniu', sa-mi fac macar ceva bani in plus si sa ma simt bine...), nu se joaca tug of war cu chilotii miresei, tinuti cu dintii intre actualul sot, fostii si actualii
amanti.

Nu a fost de cacat. Pentru ca...
A inceput peste o ora dupa ce ma trezesc eu, deci pana la 2:00 pm am avut timp sa ma duc si pana la tara... bine, bine oras.(chiar daca e cat jumate din cartier, au si ei doua blocuri, un teren de fotbal si o scoala cu 7 clase, ca nu termina nimeni a 8-a).
Nu au fost fete manga si pline de feromoni, care sa traga de mine, sa le dau pula la supt si eu sa trebuiasca sa ma tin de mama si sa-mi bag capu la ea intre tate sa nu ma vada, disperatele.(Sunteti niste disperate!!!)
Nu a fost muzica la maxim, mai degraba la minim asa. Cat sa se auda, desi ai prefera sa ma auzi pe mine cantand, dupa o zi la concert... decat sa asculti cacosenia aia de muzica.
A venit o prietena cu mama la vreo 3j de ani care a inceput sa-mi faca frectie pe ascuns la masa pe sub caserole de prajituri si sucuri, in timp ce vorbea cu mama... Da asta mi-a placut. deci, a fost bine si in plus arata super bine ucraineanca blonda cu ochii albastrii:X
Am mancat doua meniuri, pentru ca a venit si frate-mio si l-am mintit ca tot ce se aduce aici a fost trecut prin anusul lui Maichel Jackson, desi l-au ingropat deja... el nu stie! Da sa nu`i ziceti, va rog eu.
Spre slava lui dumnezeU(niciodata nu stiu unde se pune majuscula) la ora 9:00 pm toata lumea se inghesuia catre usa, parca erau niste vaci intr-un grajd, care au gasit o gaura de soarece si acum incercau sa-si scoata membru cu membru pe gaura, afara, spre libertate(prostii nu au vazut usa din spate pe unde scoteam eu prajituri si sucuri).
Si cel mai pizdos lucru a fost ca pe la 11:00 pm am ajuns in club unde am petrecut pana dimineatza cu femei si bautura:X

Faza e ca e naspa sambata seara :| doar daca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu