vineri, 2 octombrie 2009

Si eu citesc... Deci stiu sa si scriu.

Am emotii, de genul carora te fac sa dormi linistit, sa iti dai aere si sa primesti de asemenea.

Vreau sa spun multe dar nu stiu mai nimic.

Primu` post va fi doar de incalzire. Desi nu sunt mort inca, am nevoie de incalzire, chiar si de cea globala...

Am luat la cunostiinta ca am spus si voi mai spune lucruri interesante, care ca tot omu` ma face sa imi creez un blogusor cat de cat . Din plictiseala, din superioritate sau doar din compasiune pentru cei ca mine, care nu judeca omu` dupa aparente si nu desconsidera pe nimeni, oricat de nebun ar pare.

Pentru ai care le place sa citeasca. Le plac textele simple si literele...da sunt frumoase literele, cuvintele, propozitiile si semnele de punctuatie. Si pentru cei care nu stiu ce inseamna asta ca sa ma poata desconsidera si a ramane perplecsi. Nu stiu si nu ma stradui`esc sa scriu corect gramatical pentru ca sunt un om plat. N-am interese printre oameni, n-am un viitor bine stabilit. Traiesc in prezent de cand ma stiu...
Sunt un om care simte ca a mai fost pe acest pamant si nu o singura data. Stiu cum se poate simtii un om in orice ipostaza. Aproape. Deoarece n-am fost de atatea ori incat sa trec prin toate. Aberez, normal. Sunt altruist intr-o oarecare masura, milos chiar...cand vine vorba de animale. Cu oamenii e altceva, ei merita multi dintre ei si`o fac cu mana lor.

Tu ti`o faci cu mana ta? Normal... toti si`o fac cu mana lor. Pentru ca sunt sanse mari sa fii labar daca n-ai altceva mai bun de facut dekt sa-mi citesti mie reziduriile intelectuale, daca le pot numi astfel. Da un comment daca am gresit din prima. E dreptul tau sa te manifesti daca te-am confundat, desi nu prea cred.

Te intrebi de ce ai ajuns asa? Te intrebi de ce existi, tu si ceilalti ca tine? Doar daca as avea raspunsul... Crezi ca ti`as spune? Doar poate daca ai crede in mine! Asa ca iti cer tie si tuturor credinta. Nu genu` de credinta care ti`l cere duMnezeu. Ci o Credinta gen: -Cred ma daca tu zici... n-am nimic de pierdut. -Nu cred ma, desi am sa incerc de plictiseala. -Te inseli amarnic, iti voi demonstra acest lucru...bla bla. Asa ca orice fel de Credinta crezi ca ai adao`n coa si zi`mi sa cred si eu. Pentru ca deocamdata eu nu cred...

Buddha ar fii mandru de mine. Iisus m`ar da exemplu`. dUmnezeu m`ar invidia. Restu' mi`ar da dreptate. Dar tu nu m`ai crede...tot asa cum nu i-ai crezut si pe ei. Si e un lucru foarte bun! Fiecare om, absolut fiecare in parte are aceeasi putere de a gandii lucrurile, exceptand pe cei cu malformatii respectiv accidentati. Se stie ca educatia face totul, se stie ca cei din jur te schimba: parinti, anturaj, invatatori, politisti, dusmani, etc. Nimeni nu`ti poate vedea modul de gandire. Si tind sa cred ca nu sunt doi oameni pe acest pamant care sa gandeasca la fel. Si nici nu are cum daca stai sa te gandesti. Dar nu gandesti este cuvantul pentru a explica modul in care functioneaza perceptorii tai ai realitatii ci... am zis deja, gandit - e prea scurt. Cred eu. Percep eu.

Astazi a intrat cineva pe mine prin intermediul messengerului si mi-a zis: -Vai ce bine de tine! Ca te doare`n cur de toate. -Normal. Aceasta fiinta a facut o remarca mult prea evidenta si mult asteptata. Care m-a multumit. Am fost multumit ca am reusit sa evidentiez ceva intr-un sfarsit, de la mine, pentru o alta persoana. Sper doar sa-mi urmeze exemplul

Am treaba si nu vreau sa plictisesc pe nimeni cu povesti fara noima... (that`s all folks)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu