sâmbătă, 17 octombrie 2009

Un an fara folos. Criza e doar imaginara, spun unii...

Si daca, eu sau mai multe persoane o sa avem niste CRIZE DE NERVI!!! Cum o sa fie atunci?? Tot imaginara???
Daca eu sau mai multe ori/si mai putine persoane, o sa facem niste massacre in toata regula? Atunci, cine o sa mai aiba ce sa-si imagineze??? Ma refer la genu` ala de massacre in masa(normal), adica peste tot si la orice ora. Ori deodata si sigur! Numai ca atunci, nu vei mai stii ce te-a lovit in teasta, de ti-a imprastiat creierii pe bulevard...

Pot fii chiar simpatic uneori. Dar in general nu sunt. Nu vrei sa stii...
Asa ca, sa nu va mai aud pe asti' imbecili carora inca nu li se terminara deja banii. Cum ca: -Criza ie una imaginara. Ca va improsc cu scuipat pe muian, la prima abatere, fara avertizari sau mustrari scrise... Nu, Nu! Acta non verba! Apropo... e vre`un motto asta? daca da, - deci stii asta - nu mai trebuie sa scriu cine l-a emis... sa fie sanatos(mental, ma refer).

De ce zic ca, e un an? Pentru ca un "an" defineste o perioada, nu? Acum... nu stiu daca chiar un an, in cap. Dar prin zona... in fine.

O fii din cauza ca, vorbesc despre anu` pierdut in tranzitie, de catre mine, ne'facand nimic. De ce? Cum de ce?? Oi stii eu???Se poate????
Dada. Am renuntat la facultate pentru banii de somaj. Nu pot sa cred ca am zis asta, dar da! m-am repetat, din nou(pleonasm, ptr. cei care nu stiu...).

Practic n-am renuntat la nicio facultate... pentru ca niciuna, nu a tras de mine - mama nu e facultate, nici tata - asa ca am ramas pe dinafara.

Faza cu somaju` era mai mult o scuza, reprezenta un 51% din motivatie...
Intamplarea facea sa fiu la somaj, in spatele unei domnisoare atragatoare, ce avea niste blugi perfect mulati pe fundul ala rotund, care nu facea altceva, decat sa zambeasca sclifosita de fiecare data cand imi arunca cete`o privire furisa, pe fatza.
O alta intamplare face ca, un prieten bun sa treaca pe-acolo si sa ma`ntrebe ce dracu fac acolo... La care eu: - Poi am venit sa stau la coada, ca am vazut ca asa oi fii in rand cu lumea. Nu am vazut pe nimeni sa rada, probabil din cauza coridorului, care facea brusc la dreapta iar cei dinaintea mea erau cu spatele - futui am zis - nici n-am avut ocazia sa`i vad la dinti pe fiecare ca sa`i trimit la stomatologia cu care aveam contract, pentru a`mi primii partea...

Pana la urma am inceput sa glumesc cu prietenu` asta al meu... spunandu`i ca astept sa imi bag dosaru`n plic - sau plicu`n dosar, ma rog actele acelea care le caram dupa mine de la liceu`, incluzand toate diplomele mele pentru care am copiat mai mult decat pentru orice in viata mea - Pentru somaj la dracu` acuma! ce tot vrei de la mine, n-am voie sa mor de foame linistit? -Ce treaba ai tu? -E dreptul meu sa ma tarasc de pe o zii pe alta!
La care prietenul meu zice: - Da, nu mai mergi la facultate? Eu: - mBa, oi mergea, ce sa fac?

Faza la care, domnisoara gaseste o bresa in comportamentul meu fioros de sumbru` - pe care il folosesc ca mijloc de aparare impotriva domnisoarelor usuratice(toate`s asa) comportamentul meu, care actioneaza ca un scut social pe o raza de 3 metrii in spatii inchise si 300-1000 de metrii in exterior. comportamentul meu, saracul. - si zice:- Da nu ai dreptu` sa iei somaj daca iti continu.... zzsst si restu` nu l-am mai auzit. Din cauza socului a amortit jumate din mine, partea de sus, jumatea... aia de jos n`are cum ca acolo ie centrul qi(chi`) si restu`, se stie.

Dezmortindu`ma, vad pe prietenu asta a meu, razand si zicand: - Da ma, n-ai dreptu` la somaj! Nu stiai? Adica te pot baga la zdup daca te afla.
Si atunci am avut o revelatie, pe care am rostit`o cu voce tare sau moale(who cares?) :-Okei, nu ma mai duc la facultate!
Cateva hohote si rasete se prelinsera pe peretii mucegaiti a`i casei de pensii si ajutor social in aceea dupa`amiaza.
Si cu ocazia asta nu m-am mai dus la facultate! Oricum era ultima zii, si trebuiau o sumedenie de acte dupa care n-aveam chef sa`mi plimb posteriorul, nici resursele necesare - energia and s#it - mi`era o lene`...

Eu, o Iubesc pe Lenea! adica...ne iubim, am lasat atatea pentru ea! trebuie sa ma iubeasca si ea pe mine, cu siguranta ca Daa!!!

P.S. - Logic ca inca nu mi-am gasit de lucru`. Logic ca un masacru` m-ar ajuta sa let off some steam(engleza). Logic ca criza e reala, dobitocilor infumurati care este`ti!

2 comentarii:

  1. daca tu o iubesti pe Lenea, eu il iubesc pe Lenu! :x(doo puncte ics, gen!) vrei sa iesim la o bere in 4?:>

    RăspundețiȘtergere